Era Medya Tanıtım

9 Şubat 2010 Salı

Seminer İptali

Ceyhun Akgün Özel Konseptli Adobe Seminerleri ANKARA Bölümleri İPTAL EDİLMİŞTİR



ANKARA SEMİNER İPTALI


Ankara'da 2010 kış, ilk bahar dönemi seminer programı iptal edildi.

Daha öncesinde anket düzenlenmiş bu anket vesilesiyle Ankara’da ençok InDesign ve PDF konulu seminerlerin yapılması istenilmişti. 14 Şubat tarihi konusunda ise, seminer bitişi 6 olarak yapıldı. Yani sevgililerin özel yemek programından 2 saat önce bitiyor. Her türlü hazırlık için yeterli bir zaman. Kimseyide bir tercihe zorlayamam. Pazar günü yapılmasınıda, yine Ankara'lı arkadaşlara özel hazırlanan bir anketle karar verdim. Cumartesi günleri yarım gün çalışma orada çok yaygın olmasından dolayı, Cumartesi günleri seminerlere gelemeyeceklerini söylemişlerdi. Siz öyle istiyosanız PAZAR olsun dedim ve bu sekilde gerceklestirdim.



Bunca yıldır benzer eğitim ve seminerler düzenliyorum ve ilk defa zamanını, yerini ilan ettiğim bir semineri iptal etme kararı aldım. Her seminerde de insanların en çok dertlendiği konu PDF ile ilgili konulardı oysa. Bu isteklerini yerine getiriyoruz ama taleb oluşmuyor. Orada salonu kiraladığımızdan ve diğer ulasım giderleriyle ciddi bir masrafın altına giriyorum. istanbuldan Ankara'daki bir seminer organizasyonu karşılığında bu alanla ilgili en can alıcı ve ciddi maddi kayıplara yol açan sektörel bir konunun eğitimine bu igisizlik bir çok acıdan beni düşündürüyor.

Ankara'da Renk Yönetimi, Photoshop Seçim Teknikleri gibi Türkiye'nin bir başka noktasında dahi gerçekleştirilmeyen seminerleri yapacaktım. İstanbulda yine benim tarafımdan gerçekleştirilen bu seminerler hak ettiği ilgiyi toplamıştı. Seminerler sonrası tekrarları sorulan etkinlikler olmuştu. Ankara'dan çok davet almış, ısrarla çağrılmıştım.

Söz konusu yapılacak tüm etkinlikleri bu dönem itibariyle iptal edilmiştir. Bu konulara ihtiyacı olan kurum veya kişiler, bulundukları bölgede ki profesyonellerden eğitim alabilirler.
[Valid Atom 1.0]