Era Medya Tanıtım

17 Aralık 2010 Cuma

Genel Haber Ve Duyurular



Ceyhun Akgün: Teknik Danışma ve Soru için: Ceyhun Akgün'ün Hazırlayarak, seslendirdiği ve anlattığı


Türkiye'nin engeniş ILLUSTRATOR CS5 TÜRKÇE EĞİTİM SETİ

Bir kitaptan daha fazlası, Bir kitaptan daha ucuza bir fiyatla

400 video ders ve Özel Anlatım

Türkiye'de ilk defa hazırlanan, video ve ses destekli, özel eğitim alıyormuşsunuz gibi profesyonelce hazırlanan bir set. Ceyhun Akgün'ün tarafından senaryolandırılan ve anlatılan bu set ile Illustrator programını rahatlıkla öğrenebileceksiniz. Eğitim seti içinde konunun tüm detaylarına girilmiş, bilgiler eksiksizce hazırlanmıştır.

ADOBE ILLUSTRATOR CS5 EĞİTİM SETİ (2 DVD)

ADOBE ILLUSTRATOR ÖĞRENMEK ARTIK ÇOK KOLAY!

Adobe Illustrator CS5 Eğitim Seti 2 DVD ve 400 Türkçe Video Ders Anlatımı İçermektedir

İncelemekte olduğunuz bu eğitim seti, Türkiye’nin en iyi ve en geniş Illustrator öğrenim kaynağıdır!

Bu eğitim setini hazırlayan Ceyhun Akgün, alanında profesyonel olarak eğitim ve danışmanlık hizmetleri veren, seminerler, dergiler, eğitimler aracılığıyla alanında tanınmış bir profesyoneldir.

Illustrator kullanımı gittikçe yaygınlaşıyor. Kullanım alanı çok çeşitli. Bu set hazırlanırken Illustrator’ı bilmediğiniz göz önünde bulundurulmuştur. Tüm dersler en temel kullanıcılar dikkate alınarak hazırlandı. Buna bağlı olarak, anlatılan konuyla ilgili olan tüm bilgiler, ayrıntılı bir şekilde açıklandı.

1. DVD: Illustrator sürümleri hakkında ileri düzey bir eğitim bölümüdür. Bu bölümler içinde özellikle FreeHand MX kullananlar içinde çok özel bir geçiş bölümü eklenmiştir. Illustrator’ı 1. DVD içinde öğreneceksiniz. Örnek belgeler bu DVD içinde bulunmaktadır. Burada Illustrator CS4 dersleri bulunmaktadır.

2. DVD: Illustrator CS5 çıkmasıyla, 1. DVD’de bulunan derslere ek olarak 2. DVD içeriği hazırlanmış ve Illustrator programının son sürümünü baştan sona ele alarak anlatılmıştır. Bu derslere özel olarak çalışma belgeleri yoktur. İhtiyaç duydugunuzda 1. DVD’nin çalışma belgelerini kullanabilirsiniz.

Satın Almak için GittiGidiyor Mağazası için TIKLA...
[Valid Atom 1.0]