Era Medya Tanıtım

23 Kasım 2010 Salı

Genel Haberler ve Duyurular



Davet: 2010′un Son ADOBE PUBLISHING EXPERT Eğitimi -İstanbul


Yazan HALID ÖZGÜR 22 KASIM 2010

İstanbul, Adana, Gaziantep gibi farklı illerde yapılan ve Türkiye’ye 100′den fazla sertifikalı profesyonel kazandıran Adobe Publishing Expert Eğitim ve Sertifikasyon programı 29-30 Kasım ve 1 Aralık tarihinde tekrar İstanbul’da.

Sizleri yeniden Adobe Türkiye ve Medyasoft‘un birlikte düzenlediği “Adobe Publishing Expert (Adobe Yayıncılık Uzmanı)” (Kısa adı, APE) eğitimi ve sertifika sınavına davet ediyoruz.

APE EĞİTİM KONULARI

- InDesign CS5′in İşlevselliği

- Yayıncılık Sektörü ve İş Akışları

- Yayıncılıkta InDesign’a Geçiş ve Yerleştirme



TAKVİM

Son Başvuru: 25 Kasım Perşembe akşamı

Eğitim, 29-30 Kasım Pazartesi-Salı 09:00 – 17:00

Sınav, 1 Aralık 2010 Çarşamba, 10:00 – 11:30



EĞİTMENLER: Barış Özcan, Halid Özgür

EĞİTİM YERİ: Medyasoft, Ortaklar Cad. No:35, Mecidiyeköy

(Eğitim materyalleri, eğitim içeriği ve sınav tamamen Türkçeve ücretsizolacaktır.
Katılım Şartları Hakkında



■Eğer yukarıda açıklanan TAKVİM’de belirtilen günlerde müsait değilseniz lütfen katılabilecek kişilere engel olmamak için başvurunuzu bir sonraki APE programına saklayınız.

■13 kişi ile sınırlı katılım olacağı için lütfen CV’nizi Medyasoft Müşteri İlişkileri info@medyasoft.com.tr adresine (Word veya PDF formatında) gönderiniz.

■Bu eğitime katılım için temel düzeyde InDesign bilgisi ve/veya sektör tecrübesi tercih sebebidir.

Süreç Hakkında:

■Gönderilen CV’ler Adobe tarafından incelenecek ve katılımcılar belirlenecektir.

■Katılım için uygun görülenler Medyaspft Müşteri ilişkileri tarafından 26 Kasım Cuma günü telefonla aranarak eğitime davet edilecektir.

■Eğitim sonrasında yapılacak Türkçe sınavdan geçenlere Adobe onaylı“Adobe Publishing Expert” sertifikaları verilecektir.

■Adobe tarafından onaylı “Adobe Publishing Expert” sertifikasına sahip olanlar “InDesign CS5′in İşlevselliği, Yayıncılık Sektörü ve İş Akışları, Yayıncılıkta InDesign’a Geçiş ve Yerleştirme” konularında uzmanlaşmış olurlar.

İletişim:
Medyasoft Müşteri İlişkileri: info@medyasoft.com.tr
[Valid Atom 1.0]