Era Medya Tanıtım

5 Ekim 2010 Salı

CEYHUN AKGÜN'den ADOBE ILLUSTRATOR EĞİTİMİ BAŞLIYOR!


Adobe Illustrator konusunda çok iyi bir eğitim almak ve kullanımında uzmanlaşmak isteyenler için özel bir fırsat...


Illustrator gibi geniş kapsamlı ve çok önemli özelliklere sahip bu programı hakkıyla öğrenmek, çalışma hayatında profesyonelce kullanmak isteyenler için sınıf ortamında gerçekleştirilecek eğitim programı 23 Ekim tarihinde başlatmayı planlıyoruz.

Reklam Grafiğinde, Ambalaj, Moda tasarım ve illüstrasyonlarında yaygın olarak kullanılan bu programın en derin özelliklerini 30 Saatlik program içinde, her kursiyer sınıf ortamında uygulayarak öğrenecek…

Eğitim sırasında eğitim kurumlarında gösterilmeyen, üzerinde fazla durulmayan özellikler bu eğitimde sizlere en iyi şekilde verilecektir. Seminerlerde, forumlarda kullanıcılardan gelen soru, konu, eğitim talebleri doğrultusunda bu eğitim içeriği hazırlanmıştır. Illustrator'un en temel, başlangıç arayüz özelliklerinden en derin özelliklerine kadar devam edecek bir eğitim fırsatı...

Bu eğitim programı Ceyhun Akgün'ün yönetiminde ve eğitmenliğinde gerçekleştirilecektir.
Eğitim Günleri: Cumartesi ve Pazar: 15:00 / 20:00


Eğitim Yeri: Beşiktaş İSTANBUL

İletişim ve Kayıt Bilgisi: info@ceyhunakgun.com
[Valid Atom 1.0]